Кошик
335 відгуків
+380 (93) 100-95-92
+380 (68) 551-71-04
+380 (95) 758-06-52
Веломотоспорт
Кошик

Двигун бензиновий 188F (з виходом вала під шпону, 25 мм) 13 л.с.

10 500 ₴

  • Немає в наявності
Двигун бензиновий 188F (з виходом вала під шпону, 25 мм) 13 л.с.
Двигун бензиновий 188F (з виходом вала під шпону, 25 мм) 13 л.с.Немає в наявності
10 500 ₴
+380 (93) 100-95-92
  • +380 (68) 551-71-04
  • +380 (95) 758-06-52
+380 (93) 100-95-92
  • +380 (68) 551-71-04
  • +380 (95) 758-06-52
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

+380685517104

+380931009592

+380957580652

 Двигун бензиновий 188F  (з виходом вала під шпонку, 25  мм) 13 л.с. - потужний прилад, що має всі необхідні якості сучасного силового пристрою. Застосовується цей пристрій під час оброблення досить великих територій, якщо говорити про сільськогосподарську сферу. Завдяки виходу вала під шпонку воно має широкий діапазон використання. Це можуть бути не тільки мотоблоки та мінітрактори, а й культиватори, електрогенератори, мотобури, мотопомпи, віброплити й інша техніка. Тобто, крім агробінесу, ця модель може бути застосована в будівництві та промисловості.

Насамперед треба зазначити, що цей мотор внутрішнього згоряння працює завдяки одному циліндру та чотирьом тактам. Як уже згадувалося цей чотиритактник досить потужний, також він має високий показник ККД, високий крутний момент. Ці якості дають змогу йому експлуатуватися впродовж тривалого часу без перерв навіть у несприятливих умовах. Там, де інші апарати можуть почати барахлити, він залишиться в робочому стані та злагоджуватиме виконувати свою функцію подавати енергію техніці.

У зазначеній характеристикі важливу роль відіграє повітряна система охолодження. До речі, вона набагато легша за рідинну, що знижує вагу всього апарата.

Порівнюючи з дизельними аналогами та бензиновими двотактниками модель 188F працює плавніше, економніше витрачає дороге сьогодні паливо (що не може не тішити його власників). Вихлопи цього приладу не так забруднюють атмосферу. 

Характеристики

Двигун 188F
Виробник TATA
Тип двигуна Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
Тип палива Бензин
Охолодження Повітряне
Тип повітряного фільтра Сухой
Розташування вала Горизонтальне
Система змащення Розбризкування
Вихід вала Під шпанку Ø25 мм
Тип старту Ручний
Потужність двигуна, к.с. 13
Об'єм двигуна, см3 374
Діаметр циліндра, мм 88
Хід поршня, мм 64
Швидкість обертання, об/хв 3600
Максимальний крутний момент, Нм 23
Максимальна потужність, кВт/л.с./об. хв. 9.5/13/3600
Ступінь стиснення 8.5:1
Витрата палива, г/кВт·год 374
Довжина шпонічної частини, мм 60
Загальна довжина вала, мм 70
Діаметр шпонувальної частини, мм 25
Внутрішня різь М8
Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм 195 * 80 - 110
Найближчі до валу отвори КПП 90*90
Об'єм паливного бака, л 6
Об'єм оливи, л 1.2
Обертання, з боку ручного стартера Праве (за годинниковою стрілкою)
Система запалювання ТСI (транзисторне магнето)
Габарити паковання, мм 490 x 450 x 530
Вага, кг 29
Рекомендована олива SAE 10W-30
Гарантія 12 місяців
Країна виробник Китай
Характеристики
Основні
ВиробникВід ТАТА
ТипМотоблок
Тип двигунаБензиновий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 10 500 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner