Мотоцикл KOVI 250 START
Порівнюючи з псевдо 250-ками з об'ємом 223 см3, 230 см3, 232 см3 з поршневою 65 мм, 66 мм, 67 мм тощо. ZS172FMM є перевірені реальністю і часом переваги, і в потужності, і в тязі, і в ресурсі, і в надійності і в доступності запчастин.
Цей двигун «низовий», з максимумом крутного моменту в нижньому та середньому регістрі. Його не потрібно крутити до упору, щоб отримати відбій. До того ж він працює в парі з карбюратором Nibbi Racing 28. Симбіоз цієї пари вже підтвердили свою життєздатність, простоту в параметрах і якісне віддання на прикладі моделі Kovi Lite. Тобто цей варіант дійсно гарний для полегшених мотоциклів.
1. ДВІГАЛЬНИЙАгрегат від Zongshen CB250-3A. Модифікація мотора точно така сама, як на старшій версії Kovi 250 Lite. Чому цей мотор, можливо,жете Ви?
Відповідаємо по суті:
Повнооб'ємний, зі справжніми 249 см3. ZS172FMM має:
- Діаметр циліндра 72 мм
- Хід поршня 61.4 мм
Формула розрахунку робочого об'єму: V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*36*36*61,4/1000=249,86 см3
Де
- r — радіус поршня, тобто 72/2=36 мм
- h — хід поршня, 61.4 мм
-
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Довжина, мм 2045 Ширина, мм 820 Висота по сідлу, мм 940 мм — для варіанта на шинах 21" і 18" 910 мм — для варіанта на шинах 19" і 16" Висота, мм 1190/1230 Колісна база, мм 1450 Споряджена маса, кг Суха маса 111,5 кг. Споряджена маса (з бензином і олією) — 118,5 кг ХАРАКТЕРИСТИКИ Двигун, тип Виробник ZONGSHEN. Модель CB250-3A. Маркування 172FMM-3A. Бензиновий, із системою повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподілив у верхній частині головки блока циліндрів (SOHC) з приводом семипластинчастим ланцюгом, двоклапанний механізм із роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг. Діаметр циліндра х хід поршня, мм 72 х 61,4 Максимальний кут повороту керма, градусів ≥41 Рама Полегшена, трубчастого перерізу, сталева з додаванням хромо-марганцевого сплаву Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менш ніж 95 Рекомендований клас в'язкості оливи JASO MA 2; API не ниже SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 залежно від сезонності Рекомендовані продукти: MOTOREX TOP SPEED 4T 15w50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-50 4T (API SM/ JASO MA-MA2); Silkolene PRO 4 SX 15w50 Ступінь стиснення 9,25:1 Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів 31 Об'єм, куб.см 249 Система живлення двигуна Карбюратор Nibbi Racing PE28 Система електроживлення 12N7AL- (AGM-батарея, олив'яно-кислотний тип) Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачена наявність ключа запалювання для розмивання контактного ланцюга на подавання імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому — без наявності ключа в замку запалювання і просто "з ніжки" двигун не запуститься) Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер Максимальна потужність, к. с./об.мін. 21 / 8500 Максимальний крутний момент, Нм за об/хв 18 / 6500 КПП 5-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні Тип привода Ланцюговий привод. Безсальниковий ланцюг 520H. Кількість зубців передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/3 (сталь). Кількість ланок ланцюга — 116 Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду Підвіска задня Задня амортизаторна стійка з можливістю зміни переднатягу пружини, а також із регулюванням жорсткості відбою. Довжина 455 мм. Загальний хід 100 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії в кріпленні заднього маятникового важеля. Підвіска передня Передня вилка з регулюванням швидкості відбою. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 230 мм. Довжина стійки 880 мм. Діаметр пера 41 мм. Колісні диски Варіант No1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обід — алюмінієвий, маточина полегшена та посилена. Зі встановленим буксатором. Задний колесный диск, UNISON J2.15 х18" DOT. Обід — алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Зі встановленим буксатором. ВаріантNo2 Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 19" DOT. Обід — алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х 16" DOT Обод — алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Спиці обода діаметром 3,5 мм. з неіржавкої сталі. Колісні осі з конструкційної сталі. Максимальна швидкість, км/год ≥108 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T і задньою зіркою 43T. У разі зменшення кількості зубців задньої зірки та збільшення кількості зубців передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) Кліренс, мм 315 — для варіанта на шинах 21" і 18" 295 — для варіанта на шинах 19" і 16" Розмір шин передні/задні НА ВИБІР ПОПЕРЕДЮЄТЬСЯ варіанти у двох комбінаціях: 21"/18" і 19"/16''. ПЕРЕДВИ ШИНИ: 80/100-21 або 80/100-19 (ґрунтові шини з розвиненим протектором)обода ЗІДНІХ ШИНИ: 110/90-18 або 120/90-16 (ґрунтові шини з розвиненим протектором) Об'єм паливного бака, л 7,5 Заправний об'єм оливи в двигуні, л 1,2 Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ Довжина, м 1,53 Ширина, м 0,46 Висота, м. 0,85 Вага, кг 140
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Zongshen |
Країна виробник | Китай |
Клас | Новий |
Стан | Новий |
Тип | Мотоцикл |
- Ціна: 74 520 ₴