Мотоцикл KOVI Advance 250 — 1) Основною зміною в KOVI ADVANCE 250 став новий мотор ZS172FMM-A (відомий як PR250), який нарешті устаткували балансувальним валом та неперевершеною 6-ти ступінчастою КПП. Аналогічний мотор був протестований на KOVI LITE 2021 і себе зарекомендував як ефективний та надійний агрегат.
В системі живлення оновленого ADVANCE використовується карбюратор серії PWK28 від виробника NIBBI, на відміну від попередньої версії де використовувався карбюратор PE28 та не було балансувального вала.
2) В новому ADVANCE будуть ендуро шини нового нового покоління, які будуть від іншого виробника. На заднему колесі покришка стала більш ширшою ніж була раніше, це — і 16 » і 18 » які будуть мати такі розмірні параметри — 120/90-16 та 120/90-18 (H876), на томість з’явиться новий малюнок протектора на передній шині, який буде видавати кращий коефіцієнт зчеплення, та матиме 2 доступних варіанти розмірів 80/100-19 та 80/100-21.
3) В новому ADVANCE з’явилася нова базова опція — захист рук райдера каркасом з алюмінію. Нарешті відпадає необхідность покупки цього елемента окремо — це частина комплектації.
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 2045 |
Ширина, мм | 820 |
Висота по сідлу, мм | 940 мм - для варіанту на шинах 21'' та 18'' 910 мм - для варіанту на шинах 19'' та 16'' |
Висота, мм | 1190/1230 |
Колісна база, мм | 1450 |
Споряджена маса, кг | Суха вага 110 кг. Споряджена маса (з бензином та олією) - 117 кг |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 72 х 61,4 |
Деревина, тип | Виробник ZONGSHEN. Модель PR250. Виробник ZONGSHEN. Маркування 172FMM-A. Бензиновий, з системою повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом семипластинчастим ланцюгом, двоклапанний механізм з роликовими штовхачами, зовнішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 32 кг. |
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів | 31 |
Максимальний кут повороту керма, градусів | ≥41 |
Паливо, що рекомендується | Бензин з октановим числом не менше 95 |
Рама | Полегшена, трубчастого перерізу, сталева з додаванням хром-марганцевого сплаву |
Рекомендований клас в'язкості масла | JASO MA 2; API не нижче SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності Рекомендовані продукти: MOTOREX TOP SPEED 4T 15w50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-50 4T (API SM/JASO MA-MA2); Silkolene PRO 4 SX 15w50 |
Ступінь стиснення | 9,25:1 |
Об'єм, куб.см | 249 |
Система електроживлення | 12N7AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип) |
Система живлення двигуна | Карбюратор Nibbi Racing PWK28 |
Система запалювання | Електронне СDI. Використовується комутатор змінного струму (AC). У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (просто - без наявності ключа в замку запалення і просто "з ніжки" двигун не запуститься) |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Максимальна потужність, к.с./об.хв. | 21 / 8500 |
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв | 18,5 / 6500 |
КПП | 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Посилений ланцюг AFAM A520МС2. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/43 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 116 |
Задні гальмівні механізми | Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду |
Підвіска задня | Задня амортизаторна стійка з регулюванням стиснення та відбою та виносним компенсаційним циліндром. Довжина 465 мм. Хід 110 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії у кріпленні заднього маятникового важеля. Задній маятниковий важіль полегшений, литий з алюмінієвого сплаву |
Підвіска передня | Передня вилка з набором регулювань стиснення та відбою Загальний хід 250 мм. Довжина стійки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник ККЕ. |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду |
Колісні диски | Варіант №1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина полегшена та посилена. З встановленим буксатором. Задній колісний диск, UNISON J2.15х18" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Зі встановленим буксатором. Варіант №2 Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 19" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х 16" DOT Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Спиці обода діаметром 38 мм. з нержавіючої сталі. Колісні осі термозміцнені з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП |
Максимальна швидкість, км/год | ≥112 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 43T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) |
Кліренс, мм | 315 - для варіанту на шинах 21" і 18" 295 - для варіанту на шинах 19" і 16" |
Розмір шин передні/задні | НА ВИБІР ПРОПОНУЮТЬСЯ варіанти у двох комбінаціях: 21''/18'' і 19''/16''. ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-21 або 80/100-19 (грунтові шини з розвиненим протектором) ЗАДНІ ШИНИ: 120/90-18 або 120/90-16 (грунтові шини з розвиненим протектором) |
Об'єм паливного бака, л | 7,5 |
Заправний обсяг масла в двигуні, л | 1,2 |
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м | 1,53 |
Ширина, м | 0,46 |
Висота, м. | 0,85 |
Вага, кг | 140 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Zongshen |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Стан | Новий |
- Ціна: 85 827 ₴