Мотоцикл KOVI MAX 300 Motard — MAX 300 являє собою середньорозмірну ендуро версію з потужнішим двигуном і покращеною обладнаністю. Він схожий за розмірами на KOVI ADVANCE , але має низку істотних відмінностей .
Використаний агрегат ZS174MN від компанії Zongshen . Цей двигун називається також СBS300 – це його торгове найменування, яке використовується в більшості публікацій і позначень
Двигун не є повнооб'ємною трисоткою, оскільки його фактичний об'єм становить 279 см3 . ZS174MN має:
- Діаметр циліндра 74 мм
- Хід поршня 65 мм
Формула розрахунку робочого об'єму: V=(3,14*r*h)/1000= 3,14*37*37*65/1000=279,41 см 3
Де
- r — радіус поршня, тобто. 74/2=37 мм
- h — хід поршня, 65 мм
- Цей двигун являє собою компромісний варіант із помітно меншим потенціалом, ніж відомий повнооб'ємний ZS184MM. А за потужністю він навіть поступається 250 ZS177M. Це не добре, не погано — це реальність. У модельній лінійці двигунів ZONGHEN цей мотор розташований між «повітряним» мотором ZS172FMM (249 см 3 встановлений Kovi Advance) і зовсім іншим за конструктивом 177FMM (249,6 см 3 установлен на Kovi Pro 250). Головні переваги СBS300 — менша вартість виробництва, чотириклапанний механізм газорозподілу, наявність системи водяного охолодження та 6-ступенева КПП. Тому цей двигун і з'явився на літньому браті версії ADVANCE — MAX 300 .
-
МАСОГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Довжина, мм 2045 Ширина, мм 820 Висота по сідлу, мм 941 Висота, мм 1230 Колісна база, мм 1459 Споряджена маса, кг 117 ХАРАКТЕРИСТИКИ Діаметр циліндра х хід поршня, мм 74 х 65 Двигун, тип Виробник ZONGSHEN. Модель CBS300 Маркування ZS174MN. Бензиновий із системою водяного охолодження, одноциліндровий із балансувальним валом. Один розподільний вал у верхній частині головки блока циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм газорозподілу з коромислами та роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг. Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів 31 Максимальний кут повороту керма, градусів ≥40,5 Рама Полегшена, трубчастого перерізу, сталева з додаванням хромо-марганцевого сплаву. Рекомендований клас в'язкості оливи JASO MA 2; API не ниже SG, SH SAE 10W/40; SAE 10W/50 залежно від сезонності Рекомендовані продукти: Motorex Cross Power 4T 10W50; Bardahl XTC C60 Off Road 10W-40 4T/10W-50 (API SM/JASO MA-MA2); FUCHS Silkolene PRO 4 SX 10w40 Ступінь стиснення 11.1:1 Об'єм, куб.см 279 Система електроживлення 12N7AL- (AGM-батарея, олив'яно-кислотний тип) Система живлення двигуна Плосно-сільний карбюратор Nibbi Racing PWK34 Система охолодження Примусове водяне охолодження з двома роздільними секціями радіаторів і вентилятором примусового обдування на одній із секцій. Патрубки системи охолодження зроблені із силікону. Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі двигуном із 6-ст КПП передбачена тільки наявність електростартера, а отже, і ключ запалювання для розмикання контактного ланцюга на подавання живлення для запуску двигуна. Тип запуску двигуна Електростартер Максимальна потужність, к. с./об.мін. 25,16 (18,5 кВт) / 8 500 Максимальний крутний момент, Нм за об/хв 23 / 7500 КПП 6-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні Тип привода Ланцюговий привод. Посилений ланцюг AFAM A520МС2. Кількість зубців передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/48 (сталь). Кількість ланок ланцюга — 122 Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль в армованому поліамідному кожусі Підвіска задня Задня амортизаторна стійка з регулюванням стиснення і відбою й компенсаційним виносним циліндром. Довжина 465 мм. Хід — 110 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх супроводжуваних елементів прогресії в кріпленні заднього маятникового важеля. Задній маятниковий важіль полегшений, литий з алюмінієвого сплаву. Підвіска передня Передня вилка з набором регулювань стиснення і відбою. Загальний хід 250 мм. Довжина стійки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник ККЕ. Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль в армованому поліамідному кожусі Колісні диски Варіант No1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обід — алюмінієвий, маточина полегшена та посилена. Зі встановленим буксатором. Задний колесный диск, UNISON J2.15 х18" DOT. Обід — алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Зі встановленим буксатором. Обід — алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Спиці обода діаметром передній обід — 3,8 мм, задній обід — 4 мм. з неіржавкої сталі. Колісні осі термоупорошені з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП. Розмір обода для версії KOVI MOTARD: UNISON передній 3.0х17, задній 4.25х17 Максимальна швидкість, км/год ≥114 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T і задньою зіркою 48T. У разі зменшення кількості зубів задньої зірки та збільшення кількості передньої зубів можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) Кліренс, мм 315 — для варіанта на шинах 21'/18" Розмір шин передні/задні НА ВИБІР ПОПЕРЕДЮЄТЬСЯ варіанти у двох комбінаціях: Передня шина KENDA off-road K7101. Типорозмір-80/100-21, задня шина KENDA Off-road K7101. Типорозмір — 110/90-18 Дорожні шини (MOTARD): KENDA розмірності 110/70-17 KENDA розмірності 140/60-17 Об'єм паливного бака, л Збільшений бак місткістю 8,9 літра Заправний об'єм оливи в двигуні, л 1,4 ПРИЙМАННЯ ПАКОВОГО РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ Довжина, м 1,6 Ширина, м 0,50 Висота, м. 0,85 Вага, кг 151
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Zongshen |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 113 841 ₴