Електротрайк FADA Bulli 600W - зелений
Електротрайк FADA BULLі як і інші триколісні засоби для пересування в модельному ряді FADA по суті є триколісним велосипедом. Однак у його конструкції є чимало відмінностей від звичних оку велосипедів у прямому сенсі цього слова. Основною технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не інтегрований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на моделях Fada являє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Він безщітковий із приводним валом (сердечником) з термоувареної сталі. Це двигун в власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим оребренням для зовнішньої тепловіддання. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка ґрунтується на використанні неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічною міцністю. Виливання є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і в медичному обладнанні.
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 1580 |
Ширина, мм | 680 |
Висота, мм | 1100 |
Споряджена маса, кг | 121 |
ПАРАМЕТРИ РУХУ | |
Ємність акумуляторної батареї | Батарейний модуль сотоїт із 5 тягових олив'яно-кислотних акумуляторів, виготовлених за AGM-технологією загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт·год). |
Запас ходу на електротягу, км | Від 40 до 50 км залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки |
Максимальна потужність електромотора, Вт | Номінальна потужність — 600 Ватів Максимальна потужність — 650 Ватів |
Розрахункова кількість циклів заряджання батареї | ≤450 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Max швидкість під час руху на електротягу, км/год | ≤38 |
Двигун, тип | Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижувальний редуктор шестеренного типу на напівосі нерівною довжиною. Безщітковий із приводним валом (сердечком) з термоупорошеної сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрами для зовнішнього тепловіддання. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). |
Додаткове пасажирське місце | Є можливість трансформації на три посадкові місця |
Охоронна сигналізація | З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті) |
Живлення для підзаряджання батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті) |
Розширений стандартний пакет опцій | Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик спереду Найпотужніший 600 Ватів повноцінний двомісний варіант + розкладне третє сидіння для дитини та поручні Легкосплавні диски й безкамерні шини |
Світлотехніка задня | LED задні ліхтарі |
Світлотехніка передня | LED-фара головного світла |
Тип батареї | Свинцево-кислотна батарея з сумарною напругою 60 вольтів і ємністю 32A/год. Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея стійкіша до температурного впливу та глибоких розряджень. Цей тип АКБ вирізняється підвищеною кількістю циклів заряджання-розряджання: понад 400 за DOD (глибини розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені щільнішим активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розряджень і не втрачають ємність |
Тип приладової панелі | ЖК панель приборов |
Енергоспоживання й напруга зарядного модуля | Автоматичний зарядний пристрій для олив'яно-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 вольтів із силою струму 2.8 А |
КПП | Трирежимний модульатор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" — максимально економна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" — стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" — потужний режим руху — максимальна тяга, динаміка та прискорення |
Тип привода | Привод від електродвигуна двигуна організований через знижувальний редуктор шестернястого типу з двома напіввосьми нерівної довжини, які передають момент на задню тягову вісь електротрайка |
Задній гальмівний механізм | Барабанний із механічним ножним приводом |
Передні гальмівні механізми | Барабанний із механічним ручним приводом |
Підвіска задня | Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. |
Колісні диски | Легкосплавний алюмінієвий |
Вантажність, кг | до 220 |
Розмір шин передні/задні | Передня шина 3.00-8, задні шини 3.00-8 |
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м | 1,37 |
Ширина, м | 0,75 |
Висота, м. | 0,65 |
Об'єм, куб.м | 0,67 |
Вага, кг | 121 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | FADA |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Стать | Унісекс |
Тип велосипеда | Електровелосипед |
Кількість коліс велосипеда | 3 |
Колір | Зелений |
- Ціна: 44 160 ₴