Кошик
365 відгуків
+380 (93) 100-95-92
+380 (68) 551-71-04
+380 (95) 758-06-52
Веломотоспорт
Кошик
Новинка -14%

Електричний велосипед FADA ФАДА SiMPA 400W

28 939 ₴

24 799 ₴

  • Готово до відправки
Електричний велосипед FADA ФАДА SiMPA 400W
Електричний велосипед FADA ФАДА SiMPA 400WГотово до відправки
28 939 ₴24 799 ₴
+380 (93) 100-95-92
  • +380 (68) 551-71-04
  • +380 (95) 758-06-52
+380 (93) 100-95-92
  • +380 (68) 551-71-04
  • +380 (95) 758-06-52
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
1. Простота та надійність конструкції + функціональність (передній багажник або друге сідло для пасажира з можливістю трансформації);

2. Зручна посадка для будь-якого віку (висока посадка та можливість зміни висоти сидіння), чудова прохідність (завдяки 26-дюймовим велосипедним колесам і амортизації передньої вилки та задньої підвіски) плюс компактні розміри самого електровелосипеда.

3. Відносно мала вага, надійність конструкції плюс як привод, інтегроване мотор-колесо, що дає змогу покривати пристойну відстань суто на електротягу, а керувати самою літій-іонною батареєю для проведення процедури заряджання простіше простого, позаяк вона укладена в знімний бокс і має малу вагу. 

Конструктивні особливості моделі FADA SiMPA:

Конструкція маточини переднього колеса відрізняється від типових велосипедних втулок — несна здатність цього типу тримає навантаження на колесо 95 кг. Також на таке навантаження розраховані і спиці. Задній обід зі ступицею, інтегрованою в електромотор, здатний витримувати до 130 кг.

Електродвигун потужністю 400/450 Ватів має два режими:
— режим руху з активацією системи PAS (Pedal Assist System) — система асистування педалей, яка дасть змогу їхати в електрорежимі без застосування ручки газу. Водночас активуватиметься під час обертання педалі та вибирається відповідні оберти двигуна залежно від того, як швидко обертаються педалі. Це найекономніший режим розряду батареї.
— режим руху із застосуванням ручки газу — за максимального обертання ручки контролер електродвигуна збільшує потужність до максимальної величини 450 ватів і повідомляє велосипеду максимальне приводне зусилля. Розряд батареї в цьому режимі вторинний.                                                    

Масабаритні характеристики
Довжина, мм 1700
Ширина, мм 400
Висота, мм 1150
Споряджена маса, кг 69
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Трикомпонентна літієва батарея являє собою різновид літій-іонної батареї, яка являє собою батарею з трьома оксидами перехідних металів: нікелю, кобальту та марганцю як матеріал позитивного електрода. Такий тип у собі гарні циклічні характеристики кобальтату літія, високу питому ємність нікельта літія, а також високу безпеку та низьку марганату літію.
Запас ходу на електротягу, км ≤45
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤800
Характеристики
Max швидкість під час руху на електротягу, км/год ≤36
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце є
Охоронна сигналізація Сигналізація під час активації блокує електромотор і знерухомлює провідне заднє колесо
Живлення для підзаряджання батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій Передній віщевий кошик. Трансформоване заднє сидіння в багажну платформу.
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар, стоп-відбивач
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Акумуляторна батарея ємністю 2500 мА·год виготовлена з потрійного матеріалу NiCoMn стандартного типу 18650. Фактичний параметр загального батарейного модуля становить 720 Ватів/год.
Тип приладової панелі РК панель приладів з індикацією ступеня заряду батареї, швидкості й індикаторами увімкнених елементів зовнішнього освітлення
Тип приводу Інтегрованній у заднє колесо електродвигун потужністю 400/450 Ватів має два режими: - режим руху з активацією системи PAS (Pedal Assist System) — система асистування педалей, яка дасть змогу їхати в електрорежимі без застосування ручки газу. Водночас активуватиметься під час обертання педалі та вибирається відповідні оберти двигуна залежно від того, як швидко обертаються педалі. Це найекономніший режим розряду батареї. - режим руху із застосуванням ручки газу — за максимального обертання ручки контролер електродвигуна збільшує потужність до максимальної величини 450 ватів і повідомляє велосипеду максимальне приводне зусилля. Розряд батареї в цьому режимі вторинний.
Задній гальмівний механізм Барабанний із ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Передні гальмівні механізми Барабанний із ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Підвіска передня Телескопічна вилка з пружинами й амортизаторами Встановлена повноцінна гідравлічна передня вилка. Вона конструктивно відрізняється від загальних велосипедних вилок із пружиною, тому, на відміну від таких, виконує не тільки функцію стиснення пружини, а використовує гідравлічне демпфування
Колісні диски Сталеві спицьовані ободи Конструкція маточини переднього колеса відрізняється від типових велосипедних втулок — несна здатність цього типу тримає навантаження на колесо 95 кг. Також на таке навантаження розраховані і спиці; Задній обід зі ступицею, інтегрованою в електромотор, здатний витримувати до 130 кг.
Вантажність, кг 145 (рекомендована вага вантажу для збереження запасу ходу 110-120 кг)
Розмір шин передні/задні 26-2.125 / 26*2.125 ; шини з камерою
Значення упаковувальних розмірів мототехніки
Ширина, м 0,35
Висота, м. 0,80
Об'єм, куб.м 0,40
Вага, кг 75
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникFADA
Країна виробникКитай
СтанНовий
Основні
Потужність електродвигуна400 Вт
Інформація для замовлення
  • Ціна: 24 799 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner