Електричний велосипед FADA ФАДА SiMPA 400W
28 939 ₴
24 799 ₴
- Готово до відправки
- +380 (68) 551-71-04
- +380 (95) 758-06-52
2. Зручна посадка для будь-якого віку (висока посадка та можливість зміни висоти сидіння), чудова прохідність (завдяки 26-дюймовим велосипедним колесам і амортизації передньої вилки та задньої підвіски) плюс компактні розміри самого електровелосипеда.
3. Відносно мала вага, надійність конструкції плюс як привод, інтегроване мотор-колесо, що дає змогу покривати пристойну відстань суто на електротягу, а керувати самою літій-іонною батареєю для проведення процедури заряджання простіше простого, позаяк вона укладена в знімний бокс і має малу вагу.
Конструктивні особливості моделі FADA SiMPA:
Конструкція маточини переднього колеса відрізняється від типових велосипедних втулок — несна здатність цього типу тримає навантаження на колесо 95 кг. Також на таке навантаження розраховані і спиці. Задній обід зі ступицею, інтегрованою в електромотор, здатний витримувати до 130 кг.
Електродвигун потужністю 400/450 Ватів має два режими:
— режим руху з активацією системи PAS (Pedal Assist System) — система асистування педалей, яка дасть змогу їхати в електрорежимі без застосування ручки газу. Водночас активуватиметься під час обертання педалі та вибирається відповідні оберти двигуна залежно від того, як швидко обертаються педалі. Це найекономніший режим розряду батареї.
— режим руху із застосуванням ручки газу — за максимального обертання ручки контролер електродвигуна збільшує потужність до максимальної величини 450 ватів і повідомляє велосипеду максимальне приводне зусилля. Розряд батареї в цьому режимі вторинний.
Масабаритні характеристики | |
Довжина, мм | 1700 |
Ширина, мм | 400 |
Висота, мм | 1150 |
Споряджена маса, кг | 69 |
Параметри двигуна | |
Ємність акумуляторної батареї | Трикомпонентна літієва батарея являє собою різновид літій-іонної батареї, яка являє собою батарею з трьома оксидами перехідних металів: нікелю, кобальту та марганцю як матеріал позитивного електрода. Такий тип у собі гарні циклічні характеристики кобальтату літія, високу питому ємність нікельта літія, а також високу безпеку та низьку марганату літію. |
Запас ходу на електротягу, км | ≤45 |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤800 |
Характеристики | |
Max швидкість під час руху на електротягу, км/год | ≤36 |
Двигун, тип | Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). |
Додаткове пасажирське місце | є |
Охоронна сигналізація | Сигналізація під час активації блокує електромотор і знерухомлює провідне заднє колесо |
Живлення для підзаряджання батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті) |
Розширений стандартний пакет опцій | Передній віщевий кошик. Трансформоване заднє сидіння в багажну платформу. |
Світлотехніка задня | Габаритний ліхтар, стоп-відбивач |
Світлотехніка передня | LED-фара головного світла |
Тип батареї | Акумуляторна батарея ємністю 2500 мА·год виготовлена з потрійного матеріалу NiCoMn стандартного типу 18650. Фактичний параметр загального батарейного модуля становить 720 Ватів/год. |
Тип приладової панелі | РК панель приладів з індикацією ступеня заряду батареї, швидкості й індикаторами увімкнених елементів зовнішнього освітлення |
Тип приводу | Інтегрованній у заднє колесо електродвигун потужністю 400/450 Ватів має два режими: - режим руху з активацією системи PAS (Pedal Assist System) — система асистування педалей, яка дасть змогу їхати в електрорежимі без застосування ручки газу. Водночас активуватиметься під час обертання педалі та вибирається відповідні оберти двигуна залежно від того, як швидко обертаються педалі. Це найекономніший режим розряду батареї. - режим руху із застосуванням ручки газу — за максимального обертання ручки контролер електродвигуна збільшує потужність до максимальної величини 450 ватів і повідомляє велосипеду максимальне приводне зусилля. Розряд батареї в цьому режимі вторинний. |
Задній гальмівний механізм | Барабанний із ручним приводом за допомогою важеля на кермі |
Передні гальмівні механізми | Барабанний із ручним приводом за допомогою важеля на кермі |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з пружинами й амортизаторами Встановлена повноцінна гідравлічна передня вилка. Вона конструктивно відрізняється від загальних велосипедних вилок із пружиною, тому, на відміну від таких, виконує не тільки функцію стиснення пружини, а використовує гідравлічне демпфування |
Колісні диски | Сталеві спицьовані ободи Конструкція маточини переднього колеса відрізняється від типових велосипедних втулок — несна здатність цього типу тримає навантаження на колесо 95 кг. Також на таке навантаження розраховані і спиці; Задній обід зі ступицею, інтегрованою в електромотор, здатний витримувати до 130 кг. |
Вантажність, кг | 145 (рекомендована вага вантажу для збереження запасу ходу 110-120 кг) |
Розмір шин передні/задні | 26-2.125 / 26*2.125 ; шини з камерою |
Значення упаковувальних розмірів мототехніки | |
Ширина, м | 0,35 |
Висота, м. | 0,80 |
Об'єм, куб.м | 0,40 |
Вага, кг | 75 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | FADA |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Основні | |
Потужність електродвигуна | 400 Вт |
- Ціна: 24 799 ₴