Кошик
382 відгуків
+380 (93) 100-95-92
+380 (68) 551-71-04
+380 (95) 758-06-52
Веломотоспорт
Кошик
-6%

Електротрайк FADA Oldi 500 W

34 694 ₴

32 609 ₴

  • Готово до відправки
  • Код: Тел 0685517104
Електротрайк FADA Oldi 500 W
Електротрайк FADA Oldi 500 WГотово до відправки
34 694 ₴32 609 ₴
+380 (93) 100-95-92
  • +380 (68) 551-71-04
  • +380 (95) 758-06-52
+380 (93) 100-95-92
  • +380 (68) 551-71-04
  • +380 (95) 758-06-52
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

+380685517104

+380931009592

+380957580652

Електротрайк FADA Oldi 500 W 

Максимальна швидкість вантажного триколісного електровелосипеда до 30 км/год, максимальна дистанція пробігу до 45 км.

Електротрайк  призначений для перевезення водія та пасажира з дитиною.
Якщо на електротрайці пересувається одна людина, він може вибрати для себе найзручніше положення завдяки великій кількості регулювань. Для поїздки удвох основне сидіння зсувається назад, простір під ним містить розкладне сидіння для другого пасажира. Також спереду є маленьке відкидне сидіння для дитини

Доступні кольори: сірий, жовтогарячий, червоний, чорний, коричневий.

 Тип — прямий привод,  виготовлений у формі  безщіткового  мотор колеса на постійних неодимових магнітах із датчиками Холла  и  максимальноой   потужністью  600 Вт. Номінальна потужність мотор колеса – 500 Вт. Мотор являє собою тяговий модуль виносного типу з безщітковим приводним валом із термоміцної сталі, поміщений у герметичний корпус з алюмінієвого сплаву із сильним ребрам для зовнішнього тепловіддання. Під час виробництва електромотора використовувалися магніти з алюміній-нікель-кобальтових елементів (сплав AlNiCo) — мають гарну термостійкість і механічну міцність, довготривалість в експлуатації.

Привод від двигуна йде через знижувальний редуктор шестернястого типу з двома півосями, які передають момент на задню тягову вісь.

Задній міст розташований на двох поздовжніх важелях, з'єднаних між собою поперечним розпірним елементом. У передній частині вони кріпляться до рами через сайлентблоки, а в оскінці встановлений амортизатор із пружиною.

Значення пакових розмірів електротрайка Олді 500W:
Довжина, м. 1,37
Ширина, м. 0,75
Висота, м. 0,65
Об'єм, м3 0,67
Маса, кг 108
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Батарейний модуль складається з 5 тягових олив'яно-кислотних акумуляторів, виготовлених за AGM-технологією загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт год).
Запас ходу на електротягу, км. Від 40 до 50 км залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки
Максимальна потужність електромотора, Вт 500
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤550
Характеристики
Двигун, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижувальний редуктор шестеренного типу на напівосі нерівною довжиною. Безщітковий із приводним валом (сердечком) з термоупорошеної сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрами для зовнішнього тепловіддання. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце Є можливість трансформації на три посадкові місця
Макс. швидкість під час руху на електротягу км/год ≤30
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті)
Живлення для підзаряджання батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик спереду 500-Ваттний електродвигун Повноцінний двомісний варіант + розкладне третє сидіння для дитини
Світлотехніка задня LED задні ліхтарі
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея з сумарною напругою 60 вольтів і місткістю 20A. Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин
Тип приладової панелі ЖК панель приборов
Енергоспоживання й напруга зарядного модуля Автоматичний зарядний пристрій для олив'яно-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 вольтів із силою струму 2 А
КПП Трирежимний модульатор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" — максимально економна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" — стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" — потужний режим руху — максимальна тяга, динаміка та прискорення
Тип приводу Привод від електродвигуна двигуна організований через знижувальний редуктор шестернястого типу з двома напіввосьми нерівної довжини, які передають момент на задню тягову вісь електротрайка
Задній гальмівний механізм Барабанний із механічним ножним приводом
Передні гальмівні механізми Барабанний із механічним ручним приводом
Підвіска задня Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Колісні диски Сталеві штамповані диски
Вантажність, кг 195
Розмір шин передні/задні Передня шина 3.00-8, задні шини 3.00-8
Масабаритні характеристики
Довжина, мм 1580
Ширина, мм 680
Висота, мм 1100
Колісна база, мм уточнюється
Споряджена маса, кг 108
Характеристики
Основні атрибути
Країна виробникКитай
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
Тип велосипедаЕлектровелосипед
СтатьУнісекс
Кількість коліс велосипеда3
Заднє гальмоОбідній механічний
Переднє гальмоДисковий механічний
Надувні колесаTrue
Кількість швидкостей3
Максимальна вага200 кг
Інформація для замовлення
  • Ціна: 32 609 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner