Триколісний fada oldi 600 Вт колір чорний
34 569 ₴
32 499 ₴
- Готово до відправки
- +380 (68) 551-71-04
- +380 (95) 758-06-52
Купити fada oldi 600 Вт можна в нашому інтернет-магазині веломотоспорт
FADA OLDі як і інші триколісні засоби для пересування у модельному ряді FADA є триколісним велосипедом. Однак у його конструкції є чимало відмінностей від звичних оку велосипедів у прямому значенні цього слова. .
Пропонується в чотирьох колірних варіантах: чорний, , коричневий, синій та сірий.
Основними технічними змінами в оновленій меделі є:
1) удосконалення конструкція рами та рульового механізму
2) хід санок і відповідно фіксація сидіння стала кращою
3) міцніший пластик і якісний пластик зовнішніх панелей.
4) багажний відсік тепер пластиковий та захищений від води.
Особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не інтегрований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на моделях Fada являє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Він безщітковий з приводним валом (сердечником) з термозміцненої сталі. Це двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим оребренням для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу володіють гарною термостійкістю і механічною міцністю. Виливка є найбільш широко використовується способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.
Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:
низька коерцитивність;
високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля. Порівняно з феритовими магнітами мають набагато більше значення індукції насичення та, відповідно, залишкової індукції;
максимальна робоча температура до 450 °C;
складається з досить дорогої сировини: нікелю та кобальту (ці два матеріали є ключовими у виробництві АКБ для всіх електромобілів)
Якщо висловитися більш зрозуміло – найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом кількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації
Привід від двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка. Це обумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і звичайно ж виключає наявність приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувалося б. З урахуванням ваги самої моделі і навіть дозволеного навантаження в 195 кг. шестерний редуктор + приводні півосі - просте і дуже надійне рішення, що не вимагає частого регулювання, очищення та заміни деталей. Єдина увага іноді потрібно приділяти заміні трансмісійного масла в редукторі або залити після придбання більш якісний варіант з числа іменитих і таким чином збільшити інтервал заміни.
Електротрайк FADA не призначений для того, щоб долати складні рельєфи. Звичайно він може впоратися з проїздом ям і колдобин на наших дорогах на малому і середньому ходу, але це транспорт не для бездоріжжя, тому не було жодного сенсу ускладнювати конструкцію підвісок подорожчаючи її і роблячи більш вразливою. Підвіска на всіх електротрайках здійснена за принципом простоти і надійності. Ззаду міст спочиває на двох поздовжніх важелях, які між собою додатково з'єднані поперечним розпірним елементом. закритого прямокутного перерізу. У передній частині вони кріпляться через сайлентблоки до рами, а в кінці встановлено амортизатор з пружиною. Конструкція являє собою залежну підвіску з поперечною балкою заднього моста. Причому сама балка мосту знаходиться над П-подібною конструкцією важелів і поперечного елемента. Це виконано для того, щоб зменшити вразливість деталей та збільшити дорожній просвіт ззаду. Передня ж підвіска є класичною телескопічною вилкою. Нічого зайвого та складного
Електротрицикл розрахований для використання двома пасажирами + водій.
В ньому передбачена можливість трансформації сидіння для забезпечення окремих місць. Модель оснащена передньою багажним кошиком для практичного використання в домашній господарської діяльності, пов'язаної з необхідністю перевезення не надто габаритної поклажі.
Функціональною особливістю моделі є повноцінне для дорослої людини зсувне сидіння. Якщо на трайці переміщається одна людина, він може вибрати зручне положення завдяки величезному діапазону регулювання. Вона призначена для ситуацій, коли транспорт використовується людьми з обмеженими можливостями або травмами ніг, коли єдине зручне положення це напівзігнута нога, а отже, для неї має бути достатньо вільного простору. Саме сидіння має бічні підлокітники та спинку з м'якою вставкою для зручнішої посадки.
При необхідності поїздки вдвох, основне сидіння зсувається назад за допомогою зручного важеля ножа (на фото в центрі). Простір під ним містить розкладне сидіння, яке шляхом перевороту на 180 градусів є платформою з м'яким набивкою. Не можна сказати, що воно винятково зручне. Але доросла людина не дуже значної комплекції може на ньому розміститися та доїхати до місця призначення.
Сидіння для третього молодшого пасажира орієнтоване винятково на дітей. Відкидна подушечка попереду невелика за розміром, проте спеціально для зручності та безпеки на передній частині під кермом знайшли місце зручні поручні, для того щоб дитина могла триматися і мати точку опори.
Важливий аспект. Оскільки цей транспорт може стати засобом пересування для людей з обмеженими можливостями опорно-рухового апарату, у конструкції гальмівної системи передбачено важливу особливість. Заднє гальмо на Fada OLDi виконане за комбінованою схемою. У конструкції передбачений важіль ножа під стопу правої ноги. А на лівому фото Ви бачите лівий підкермовий важіль того ж заднього гальма. Активацію можна проводити як важелем на кермі (рукою), так і гальмівною педаллю (ногою). Така схема обрано спеціально для тих, хто з якихось причин не зможе використати один із варіантів.
Органи управління OLDi прості та інтуїтивно зрозумілі навіть людям похилого віку, які далекі від новомодних сервісних кнопочок і режимів. Усі вони мають зрозумілу символіку. На лівому перемикачі розташовані кнопки активації покажчиків поворотів, увімкнення головного світла та клаксон. Зліва вибір режиму руху вперед або назад (так, Fada OLDi має в конструкції режим заднього ходу). Кнопка з позначеннями 1, 2, 3 - це вибір режиму руху: Одиниця - самий спокійний та економічний варіант, а трієчка потужнісний режим. Саме у третьому варіанті на триколісному OLDi можна пересуватися дуже активно. Максимальна швидкість, заявлена виробником, може досягати 30 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу може коливатися від 42 до 48 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку подорожі. Хороші показники, враховуючи середньостатистичні потреби; користувачів, невелику вартість самого електротрайка в парі з його практичностю при використанні в повсякденному житті. Панель приладів відображає заряд батареї, швидкість та пробіг.
Триколісний електровелосипед FADA OLDi в першу чергу орієнтований на можливість переміщення людей з обмеженими можливостями, або для забезпечення мобільності дорослої та дитини. Він у будь-якому випадку більш стійкий, ніж двоколісний велосипед, і не вимагає особливих навичок в управлінні. Не потрібно очікувати від нього динамічних надможливостей, тому що він спочатку призначений для зовсім іншого: зручного переміщення на не дуже значні відстані кількох людей або одну людину в спокійному та безпечному темпі.
Двигун потужністю 600 Ватт більшою мірою орієнтований на економію заряду (більш динамічнішим родичем є модель FADA BULLi) при неквапливому пересуванні.
Модель оснащується переднім і заднім багажним кошиком для практичного використання в домашній господарської діяльності пов'язаної з необхідністю перевезення малогабаритної поклажі / вантажів.
У стандартну комплектацію FADA OLDi входять:
Передня багажна сітка + задній багажний відсік. Причому задній багажник знаходиться під зрушенням і те, що там знаходиться візуально приховано від непотрібних поглядів.
Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу
Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу);
Режим "2" - стандартний режим руху за будь-яких дорожніх умов;
Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення
РК-панель приладів з відображенням параметрів швидкості, ступеня заряду батареї та індикаторами включених елементів світлотехніки;
Фара головного світла, вказівники повороту, задні габаритні ліхтарі. Усі елементи світлотехніки виконані із застосуванням LED-технології (світлодіоди).
Дзеркала заднього виду, які не змусять Вас обертатися якщо потрібно зробити маневр з вимушеним виїздом на проїзну частину
Сигналізація. Основна її функція – це сповіщення власника про те, що хтось виявляє надто близьку увагу до чужого транспортного засобу.
У стандарті до батареї додається стандартний зарядний пристрій живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 Вольт.
Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 20 A/г. (1200 Вт * год). Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Гарантия та експлуатація електровелосипедів та електротрайків FADA
Строк дії гарантії 3 місяці чи 300 км пробігу, на електричну частину електровелосипеда / електротрайка , а саме тільки на його електро-технічні компоненти:
- акумулятор
- електродвигун
- контролер електродвигуна
- зарядний пристрій
Гарантія не поширюється на частини або елементи такі як: амортизатори, деталі гальмівної системи, елементи рами, нарізні сполучення, електрообладнання та лако-фарбове покриття. Виключенням може становити, якщо недоліки виникли з підтвердженої вини виробника, які в свою чергу можуть бути
відновлені або замінені на аналогічні нові на безоплатній основі.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у разі :
- порушення або пошкодження гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару,
- зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або дією екстремальних температур.
- Довгострокове зберігання свинцево-кислоних акумулятрів у розрядженому стані призводить до виходу батареї із ладу, що не є гарантійним випадком.
Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:
- випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
- наявності на виробі ознак ремонту.
Примітки
1. Враховуйте, що використання занадто довгого, неякісного подовжувача може знизити напругу мережі, отже і напругу на виході зарядного пристрою, що може привести до неповного заряду батареї і неможливості запуску процесу балансування блоку елементів живлення (АКБ).
2. Електрична мережа, до якої буде підключений зарядний пристрій, повинна бути з заземленням.
3. Процесу заряду при температурі нижче 0°С може знизити загальну ємність заряду акумулятора.
4. Рекомендована експлуатація електровелосипеда / електротрайка в межах температур від -20 до +45°С. При температурі нижче 10°С запас ходу буде знижуватися, до 40%, в залежності від температури.
5. Якщо електровелосипед / електротрайк не використовується, наприклад в холодну пору року, (3-5 місяців) перед зберіганням необхідно зарядити акумулятор до 60-80% від його ємності та вимкнути головний запопбіжник.
6. Якщо електровелосипед / електротрайк не використовується понад 3-5 місяців, акумулятор потрібно підзаряджати для підтримки його заряду в межах 60-80%.
7. Якщо ж ви збираєтеся більш довгий час зберігати електровелосипед / електротрайк в холодному місці, але хочете зберегти його акумулятор з мінімальною втратою ресурсу, знайте, що найкраще акумулятори зберігаються при температурі близько +5 ° С.
8. При підключенні акумулятора в ланцюг живлення виникне іскра, це нормально.
9. Акумулятори можна зберігати при температурі до -15 ° C, але заряджати при температурі вище 0 ° C, тому перед зарядкою переконайтеся, що температурний режим не порушений.
10. Для максимального подовження ресурсу батареї заряджайте аккумулятор до моменту його повного розрядження.
11. Не залишайте електровелосипед / електротрайк на зарядці більше ніж на добу.
Увага! Заборонено використовувати для миття електровелосипеда / електротрайка мийку високого тиску.
Заряджання
Під’єднайте зарядний пристрій до мережі, а потім до електровелосипеда / електротрайка. Індикатор зарядного пристрою буде червоним під час заряджання, коли він
стане зеленим, це означає, що батарея має повний заряд і зарядний пристрій
увійде у режим підтримання заряду. В цьому режимі зарядка ще може бути протягом
2-х годин, але загальний час процесу зарядки не повинен перевищувати 12 годин.
Якщо червоний індикатор не світиться зеленим світлом після зарядки протягом 12 годин, будь ласка, негайно припиніть зарядку і зверніться за допомогою до сервісного центру.
З часом ємність батареї буде зменшуватися зі збільшенням строку використання і кількістю циклів зарядів-розрядів. Правильне використання і технічне обслуговування електроскутера може ефективно продовжити термін служби батареї та електровелосипеда / електротрайка в цілому.
Обов’язково для ново електровелосипеда / електротрайка необхідно перед використанням повністю зарядити акумулятор (зарядка протягом перших 7 разів циклу повинна продовжуватись не менш, ніж 10 годин кожен раз, але не більш ніж 12 годин) Кожен раз при використанні, будь ласка, не розряджайте батарею до мінімуму, майте звичку до своєчасної зарядки. Увага! Дана рекомендація тільки для моделей зі свинцево-кислотною батареєю.
Ємність акумулятора залежить від температури навколишнього середовища, при температурі нижче 0 ° C, ефективна ємність батареї буде знижена на 20% -30%, що є нормальним.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Електромотор |
- Ціна: 32 499 ₴