
Электротрайк FADA OLDi 1000W
32 448 ₴
- В наявності
- +380 (68) 551-71-04
- +380 (95) 758-06-52
Электротрайк FADA OLDi 1000W - Оновлений 2025 року електротрайк FADA OLDi як і інші триколісні засоби для пересування в модельному ряді FADA по суті є триколісним велосипедом. Однак у його конструкції є чимало відмінностей від звичних оку велосипедів у прямому сенсі цього слова. Пропонується в чотирьох колірних варіантах: чорний, берюзовий, коричневий, бежевий і сірий.
Основними технічними змінами в оновленій меблі є:
1) Електродвигун потужністю 1000 Вт, який являє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Керувальний контролер нового типу на 60 вольтів.
2) Переднє дискове гальмо з гіравлічним приводом
3) Переднє колесо на легкомуплавному диску
4) Багажний відсік пластиковий і захищений від води.
Особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не інтегрований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на моделях Fada являє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Він безщітковий із приводним валом (сердечником) з термоупорошеної сталі. Це двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрам для зовнішнього тепловіддання. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка ґрунтується на використанні неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічну міцність. Виливання є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і в медичному обладнанні.
Масабаритні характеристики
Довжина, мм 1580
Ширина, мм 680
Висота, мм 1100
Споряджена маса, кг 108
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Батарейний модуль складається з 5 тягових олив'яно-кислотних акумуляторів, виготовлених за AGM-технологією загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт*год).
Запас ходу на електротягу, км Від 42 до 48 км залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки
Максимальна потужність електромотора, Вт 1000
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤400
Характеристики
Max швидкість під час руху на електротягу, км/год ≤33
Двигун, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижувальний редуктор шестеренчастого типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий із привабливим валом (сердечком) з термоуварної сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрами для зовнішнього тепловіддання. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце Є можливість трансформації на три посадкові місця
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті)
Живлення для підзаряджання батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик спереду 1000-Ваттний електродвигун Повноцінний двомісний варіант + третій сидіння для дитини та поручні
Світлотехніка задня LED задні ліхтарі
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея з сумарною напругою 60 вольтів і ємністю 20 A/год. Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея стійкіша до температурного впливу та глибоких розряджень. Цей тип АКБ вирізняється підвищеною кількістю циклів заряджання-розряджання: понад 400 за DOD (глибини розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені щільнішим активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розряджень і не втрачають ємність
Тип приладової панелі РК панель приладів
Енергоспоживання й напруга зарядного модуля — Автоматичний зарядний пристрій для олив'яно-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 вольтів із силою струму 2 А
КПП Трирежимний модульатор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" — максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" — стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" — потужний режим руху — максимальна тяга, динаміка та прискорення
Тип привода Привод від електродвигуна двигуна організований через знижувальний редуктор шестерного типу з двома напівосями нерівної довжини, які передають момент на задню тягову вісь електротрайка
Задній гальмівний механізм Барабанний із механічним ножним приводом
Передні гальмівні механізми Дисковий із гідравлічним ручним приводом
Підвіска задня зависима підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Колісні диски Сталеві штамповані диски з декоративними ковпаками
Вантажність, кг 195
Розмір шин передні/задні передня шина 3.00-10, задні шини 3.00-10
Значення упаковувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,37
Ширина, м 0,75
Висота, м. 0,65
Об'єм, куб.м 0,67
Вага, кг 108
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | FADA |
Стан | Новий |
Тип | Контролер |
- Ціна: 32 448 ₴