Кошик
455 відгуків
+380 (93) 100-95-92
+380 (68) 551-71-04
+380 (95) 758-06-52
Веломотоспорт
Кошик

Електротрайк FADA OLDi MAX 1100W

34 030 ₴

  • В наявності
Електротрайк FADA OLDi MAX 1100W
Електротрайк FADA OLDi MAX 1100WВ наявності
34 030 ₴
+380 (93) 100-95-92
  • +380 (68) 551-71-04
  • +380 (95) 758-06-52
+380 (93) 100-95-92
  • +380 (68) 551-71-04
  • +380 (95) 758-06-52
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Електротрайк FADA OLDi MAX 1100W  - Ця модель практично повністю схожа з її молодшою моделлю модель FADA OLDi, але в ній інтергрирований електричний двигун більшою потужністю на 1100 Ватів, що додає приріст тяги та відносної динаміки в пересування та збільшена сумарна місткість джерела живлення, на одну батарею додатково стало більше і вольтаж нинішній становить 72 вольти. Триколісний електротрицикл FADA OLDi MAX насамперед орієнтований на можливість переміщення людей з обмеженими можливостями, або ж для забезпечення мобільності дорослого та дитини. Він у будь-якому разі стійкіший ніж двоколісні велосипеди та не вимагає особливих навичок у керуванні. Не потрібно очікувати від нього динамічних надможливостей, тому що він спочатку призначений для зовсім іншого: зручного переміщення на не дуже великі відстані кількох людей або однієї людини в спокійному та безпечному темпі та місці.
 
Пропонується в чотирьох колірних варіантах: чорний, берюзовий, коричневий, бежевий і сірий.      
Основними технічними відмінностями в оновленій моделі FADA OLDi MAX є:
 
1) Електродвигун потужністю 1100 Вт, який являє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Керувальний контролер нового типу на 72 вольти.  
 
2) Переднє дискове гальмо з гіравлічним приводом
 
3) Переднє колесо на легкомуплавному диску
 
4) Багажний відсік пластиковий і захищений від води.
 
     Особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Мотор на моделях Fada являє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Він безщітковий із приводним валом (сердечником) з термоупорошеної сталі. Це двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрам для зовнішнього тепловіддання. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка ґрунтується на використанні неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічну міцність. Виливання є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і в медичному обладнанні.
 
Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:
 
низька коерцитивність;
високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля. Порівнюючи з феритовими магнітами, мають набагато більше значення індукції насичення і, відповідно, залишкової індукції;
максимальна робоча температура до 450 °C;
складається з досить дорогої сировини: нікелю та кобальту (ці два матеріали є ключовими у виробництві АКБ для всіх електромобілів)
Масабаритні характеристики
Довжина, мм 1580
Ширина, мм 680
Висота, мм 1100
Споряджена маса, кг 121
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Батарейний модуль складається із 6 тягових олив'яно-кислотних акумуляторів, виготовлених за AGM-технологією загальним номіналом 72V-20Ah (1440 Вт·год).
Запас ходу на електротягу, км від 43 до 49 км залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки
Максимальна потужність електромотора, Вт 1100
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤400
Характеристики
Max швидкість під час руху на електротягу, км/год ≤35
Двигун, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижувальний редуктор шестеренчастого типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий із приводним валом (сердечком) з термоупорошеної сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрами для зовнішнього тепловіддання. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце Є можливість трансформації на три посадкові місця
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті)
Живлення для підзаряджання батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик спереду 1100-Ваттний електродвигун Повноцінний двомісний варіант + розкладне третє сидіння для дитини та поручні
Світлотехніка задня LED задні ліхтарі
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея з сумарною напругою 72 вольти та ємністю 20 A/год. Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея стійкіша до температурного впливу та глибоких розряджень. Цей тип АКБ вирізняється підвищеною кількістю циклів заряджання-розряджання: понад 400 за DOD (глибини розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені щільнішим активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність
Тип приладової панелі РК панель приладів
Енергоспоживання й напруга зарядного модуля — Автоматичний зарядний пристрій для олив'яно-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 вольтів із силою струму 2 А
КПП Трирежимний модульатор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" — максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" — стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" — потужний режим руху — максимальна тяга, динаміка та прискорення
Тип привода Привод від електродвигуна двигуна організований через знижувальний редуктор шестерного типу з двома напівосями нерівної довжини, які передають момент на задню тягову вісь електротрайка
Задній гальмівний механізм Барабанний із механічним ножним приводом
Передні гальмівні механізми Дисковий із гідравлічним ручним приводом
Підвіска задня зависима підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Колісні диски Передній диск легко сплавний/задні сталеві штамповані диски з декоративними ковпаками
Вантажність, кг 195
Розмір шин передні/задні передня шина 3.00-10, задні шини 3.00-10
Значення упаковувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,37
Ширина, м 0,75
Висота, м. 0,65
Об'єм, куб.м 0,67
Вага, кг 122
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникFADA
СтанНовий
ТипКонтролер
Інформація для замовлення
  • Ціна: 34 030 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner