Кошик
472 відгуків
+380 (93) 100-95-92
+380 (68) 551-71-04
+380 (95) 758-06-52
Веломотоспорт
Кошик

Електричний велосипед Фада FADA RiTMO III, 800W

22 197 ₴

  • Готово до відправки
Електричний велосипед Фада FADA RiTMO III, 800W
Електричний велосипед Фада FADA RiTMO III, 800WГотово до відправки
22 197 ₴
+380 (93) 100-95-92
  • +380 (68) 551-71-04
  • +380 (95) 758-06-52
+380 (93) 100-95-92
  • +380 (68) 551-71-04
  • +380 (95) 758-06-52
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
 
  Електричний велосипед Фада FADA RiTMO III, 800W - Представляємо оновлену модель електровелосипеда FADA RiTMO III. Представлена версія моделі є ґрунтовно доопрацьованою у порівнянні з двома попередніми модифікаціями.
А головні доповнення в ній реалізовані на основі тих відгуків, побажань і зауважень, які висловлювали покупці перших версій. Ми перерахуємо основні поліпшення моделі, а потім опишемо більш детально деталізацію щодо них:                                
 
+ Батарея: 5 шт і 60 Вольт із загальною збільшеною ємністю - завдяки застосуванню нового контролера, ємність батарей не завжди викачується в максимумі на 800 Watt, а генерує це з логікою продовження наявності потенціалу ємності для максимального збереження можливої величини більшого пробігу. Як результат, тепер проїжджатиме ще більшу дистанцію;
 
+ Двиун: +300 Ватт потужності - зараз 800 Вт замість колишніх 500 Ватт - тепер швидше;
 
+ Новий керуючий контролер у новому корпусі. Краща швидкодія, та покращене охолодження та, що головне, контролер постійно варіює перетворення ємності батарей у подачу струму на двигун та ВИКЛЮЧНО пропорційно відкриттю керуючої ручки акселерації;
 
+ Гальмівна система: з урахуванням збільшеної загальної потужності електровелосипеда, в конструкції теромозної системи застосовано переднє дискове гальмо для більш ефективного гальмування;
 
+ Регулювання сидіння за висотою тепер має більшій диапазон. Підсідельний шток максимальної довжини, щоб забезпечити зручність розміщення навіть високих людей понад 180 см, саме сидіння задовольнить навіть об'ємних власників своїми габаритами та м'якістю;
 
+ Амортизатори налаштовані м'якше, ніж раніше, і розташовані під іншим кутом до маятникового важеля, щоб краще реагувати навіть на маленькі нерівності (раніше було інакше);
 
+ Відсік на фронтальній панелі для дрібниць і гаджетів;
 
+ Гофри довші, які повністю закривають пір'я вилки і оберігають від потрапляння абразивних частинок;
 
+ Внутрішній опорний відсік розміщення батарей краще захищений від потрапляння бруду і води на батареї і знаходиться вище від поверхні ніж раніше - поліпшена проходимість;
 
+ Заднє крило краще закриває колесо і запобігає розбризкуванню на всі боки (на ноги пасажира) при їзді в негоду;
 
+ Mеталевий обвідний кронштейн по периметру заднього крила виконує роль захисного бамперу, при цьому візуально він непомітний і не псує вигляд;
 
+ Панель приладів на рідких кристалах тепер з LED підсвічуванням 
Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 1460
Ширина, мм 630
Висота, мм 1030
Споряджена маса, кг ≤72,5 (маса вказана з усіма 5 тяговими батареями 6DZF-20 A/h)
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Встановлений силовий модуль, що складається з 5-ти тягових АКБ CHILWEE 6-EVF-20, ємність кожної 20 Ач, напруга 12 В.
Запас ходу на електротязі, км ≤ до 50
Максимальна потужність електродвигуна, Вт 800, керуючий контролер з MOSFET транзисторами в алюмінієвом корпусном виконанні для кращого охолодження
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤400 Например, при разряде на 40% количество циклов может достигать 1600. Тяговий акумулятор CHILWEE добре переносить глибокі розряди. Навіть у разі розряджання понад 90% (не рекомендованої) батарея може слугувати 400 циклів. Що частіше ви заряджаєте акумулятор після використання — то краще. Навіть якщо цього дня ви використовували тільки 20% ємності тягової батареї — поставте її на зарядку та зарядіть повністю, тобто на 100%. У разі розряджання до 80% за один цикл за температури 20 °C акумулятор під час роботи в таких умовах здатний зберегти 60% від початкової ємності навіть понад 400 циклів досить глибокого розрядження. Тяговий акумулятор не терпить часткового підзаряджання в процесі експлуатації, тобто якщо батарея вже поставлена на заряджання — вона має бути повністю заряджена
Характеристики
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤48
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). Потужність двигуна 800 Ватт
Додаткове пасажирське місце Передбачена наявність
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація Так
Розширений стандартний пакет опцій Спинка заднього сидіння, підніжки для заднього пасажира, передній багажний кошик, сигналізація з двома брелоками
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар/стоп-сигнал та вказівники поворотів
Світлотехніка передня Передня світлодіодна фара з режимом "денного світла"
Тип батареї Силовий модуль складається із свинцево-кислотних батарей із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 20A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Тяговий акумулятор CHILWEE 6-EVF-20 (ємність 20 Ач, напруга 12 В) виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Тяговий акумулятор 6-EVF-20 застосовується в різній техніці з електродвигунами. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований.
Тип панелі приладів Панель приладів на рідких кристалах з LED підсвічуванням.
Тип приводу Інтегрований у заднє колесо електромотор безщіткового типу з постійними магнітами та додатковими датчиками Хола
Задній гальмівний механізм Барабанний з механічним приводом
Підвіска задня Маятникова із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та захисними гофрами пір'їв вилки
Передні гальмівні механізми Дисковий з гідравлічним приводом
Колісні диски Сталеві ободи, пофарбовані порошковою емаллю
Вантажопідйомність, кг 125
Розмір шин передні/задні 2.75-10/2.75-10; Шини безкамерного типу
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,30
Ширина, м 0,45
Висота, м. 0,75
Об'єм, куб.м 0,41
Вага, кг 78
Інформація для замовлення
  • Ціна: 22 197 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner